maandag 12 april 2010

Shoot 2.


Dit is praktisch gezien mijn eerste shoot, aangezien ik de vorige keer geen foto's had genomen. Ik ben dus foto's gaan maken bij het onderwerp 'mensen in hun element bij een bepaalde bezigheid of op een bepaalde plek'. Hiervoor heb ik mijn vriend Rens gevraagd. hij is namelijk muzikant. Hij speelt gitaar en hij zingt. Muziek is iets wat veel emotie op kan roepen, je kan er helemaal in opgaan. vooral als je het zelf maakt, daarom heb ik hem als model gekozen.
Mijn beste foto van deze keer.

Tijdens deze bespreking heb ik besloten om een ander onderwerp te kiezen. Een onderwerp dat mij denk ik wel ligt. Ik ga nu namelijk foto's maken van een opkomend talent. een singer songwriter. Hiervoor blijf ik wel hetzelfde model gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten